søndag den 18. marts 2012

Ikke værd at gemme på

Frk. Fisenknast (5 år), HamJegErGiftMed og jeg sidder og samtaler over morgenbordet.

Frk. Fisenknast spørger, hvilken del af hende, jeg vil ha, når hun dør (hun er ret optaget af døden pt., hvilket er helt fint). Jeg svarer prompte "tænderne", og hun er tilfreds med svaret.

Vi går videre til HJEGM, hvor jeg helt klart vil ha venstre underarm, som engang var brækket, for han har sådan et pænt skelet, det så jeg selv på røntgen.

Jeg er lidt småstødt over, at ingen vil ha noget af mig, og jeg må så spørge direkte: Hvad med mig, hvilken del af mig, vil du ha, når jeg er død, Frk. Fisenknast?

Hun svarer: Dine smykker!

Ja, ja, diamonds are a girls best friend!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey There. I found your blog using msn. This is a very
well written article. I will make sure to bookmark it
and return to read more of your useful info.
Thanks for the post. I will certainly return.

My web blog play minecraft for free

Anonym sagde ...

Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
I will make sure to bookmark it and return to read more
of your useful info. Thanks for the post. I will certainly return.


my site :: play minecraft for free
My webpage: play minecraft for free

Anonym sagde ...

Thanks for finally writing about > "Ikke v�rd at gemme p�
< Loved it!

my web site - squeeze page

Anonym sagde ...

Jag gillar värdefull information som du lämnar på zettes.blogspot.ru. Jag kommer bokmärke din blogg och kolla igen här regelbundet. Jag är ganska säker på att jag kommer att lära sig massor av nya saker här! Lycka till nästa!