onsdag den 14. marts 2012

Riv den af, riv den af,

I går på arbejdet blev jeg så irriteret over, at toiletrulleholderpinden hoppede af sit beslag, at jeg måtte bede vores to reparationsmænd om at se på sagen, evt. indkøbe ny toiletrulleholder eller finde dapsak-skrue, der kunne fastgøre skidtet.

Jeg fik mail tilbage om, at de ville se på sagen i løbet af dagen. Midt på dagen sad den fast, sidst på dagen sad jeg igen med skidtet i hånden, da jeg rakte ud efter papiret.

Nå, ny mail til de praktiske folk, der så på det igen, fik fastgjort og stillede op på mit kontor og sagde: "Kan du ikke bare bruge det andet toilet i stedet for?"

Det fik mig straks - helt uforvarent - til at spørge: "Er det da kun mig, der river den af?"

Latter er fantastisk, og jeg reddede da praktisk-folkenes eftermiddag.

Ingen kommentarer: